Onda ben

Ja det är vad jag har haft idag. Kände på en gång att mina fötter, främst ena foten, inte ville springa på träningen, så coachen skickade mig till sjukgymnasten på skolan. Hon har ett eget litet rum med alla möjliga hjälpmedel o grejer osv. Där inne låg iaf en annan kille som också hade problem med foten så jag hängde där ett tag och snackade lite med honom. Min fot fick iaf ultraljud o sen lindade hon in den med massa bandage o tejp o så för foten var helt svullen. Vet inte vad som är felet, men tror att den är överansträngd eftersom jag helt plötsligt börjat träna väldigt intensivt varje dag. Får vila lite o ta det lugnt. Har isat o så, o imorgon ska jag ha på mig mina sköna riktiga gympadojjor så fötterna får bra stöd.
 
Kom hem vid 7 o har käkat middag o duschat o så. Har gått o lagt mig nu, somnade alldeles för sent igår. Puss o kjam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0