Obehag

Idag var det frittfram för vem som helst att ge blod på skolan. Från imorse hade dom satt upp hela gympasalen till ett sjukhus. Typ. Med blå matta, doktorer i vita rockar och blodpåsar överallt o stolar o MASSA snacks som kunderna fick för att inte svimma. Jag som avskyr detta höll på att spy på mig när jag hade PE o vi tvingades SITTA där inne i 90 minuter o bara kolla. Fyyyyy alltså, mådde illa av att bara vara där inne. Det braiga var väl att på slutet skänkte dom bort alla deras snacks som vart över och gav till oss. Det var gött!
 
Efter skolan åkte jag hem, jag skippade fotbollsträningen idag o vilade min ankel som fortfarande gör lite ont. Bäst det så jag inte skadar mig rejält. Efter skolan fick jag sms från lolli syrran att det vart skjutning i Atlanta här där jag bor på en middle school. Så kollar jag upp vart det var och det är en liten skola 20 minuter härifrån och en 14 årig flicka skjöts i huvet.. Fy vad obehagligt. Det är inte så att jag mår så dåligt över det att vill hem till Sverige, men det är ganska så obehagligt. Det finns sjuka  människor överallt. Riktigt sorgligt.
 
Nu har jag dushat o gjort mig fräsh o tränat lite mage som varje kväll. Har kurrat ner mig för att kolla på filmen "Up". Jag älskar tecknade/animerade filmer. Så mysigt. Pussohej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0