Lö weekend

I fredags efter skolan åkte jag hem till Kris o Fer. Vi hängde där o köpte massa goheter o smaskade o kollade film. Sen kom Ken över en stund. Sen kom Ray, Kate o Riley o hämtade upp oss o vi åkte för å kolla på bion Mama. Men man var tvungen att ha en 21 åring med vi ba.. eeeehhhhh..
 
Så vi valde att åka å bowla istället. Det var skitkul. Fick en strike!! Sen fick vi skjuts hem vid midnatt o så sov jag o Kate över där. Imorse tog vi det lugnt o slappade o var ute o promenerade lite. Sen vid 4 tog vi tåget till Lennox mall o shoppade o åt middag. Det var jättemysigt o kul. Har så himlans kul med dom. Sen vid 9 fick vi skjuts hem. Kom hem o har kollat lite TV o nu ska jag sova, är jättetrött. Hörs imorrn nu somnar jag. peace outhah
 


Blev finlockad i håret också, guldlock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0