Hemma

Hejsis!
 
Igår så solade vi på morgonen ett tag i sköna solen o sen åkte jag, Callie o Tish till ett mall o jag köpte massa nya träningskläder o ett par jeans! Micket bra shopping. Sen åt vi middag o kollade film o sydde lite kuddar (barnens passion när dom är där är att få använda symaskinen).


Jeans, yogabyxor, 3/4 träningsbyxor, träningstisha o "sliders" ser ut som kalsipper som man måste ha under fotbolls-shortsen

Imorse bar det iväg hemmåt. 5 timmar tog det och jag satt i framsätet med en av de nygjorda kuddarna o sov iprincip hela vägen. Sen var det bara hem och byta om till fotbollsträningen som började kl. 6. Skönt att få träna, vi spelade små matcher i 2 timmar. Har blivit lite utav ett träningsfreak nu, känner mig sålig om jag inte tränat så jag kör mini träningar då jag inte har fotbollsträning. Imorrn har vi match så då åker vi med en buss hela laget dit efter skolan kl. 3.45. Alla dagar vi har match har vi på oss våra tröjor med nummer på för att få lagkänsla. Japp, så är det här i high school, precis som på film. Samma gäller basket, lacrosse, amerikans fotboll osv. Så då vet alla vilka som har match.
 
Ni kan ju få se en dagens outfit imorrn iskolan. Alltså man kan se ut precis hur man vill här utan att någon säger nått. Riktigt skönt. Vi hörs imorrnkväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Soffi

ja surri visa outfit!!! <3<3<3<3

2013-02-19 @ 14:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0