Fotboll i mitt hjärta

Skolan rullade på snabbt o alla var på ganska lyckligt humör för äntligen helg! Efter skolan gick jag till min coach rum o lämnade in alla papper o sen fick jag en av mina fotbollsuniformer. Vi har en röd uniform med vita ränder på kanten för bortamatcher o en helvit uniform för hemmamatcher. Den riktiga uniformen kommer nästa vecka så denna gång fick vi låna från förra årets. Iaf sen peppade vi till lite o lyssnade på musik o sen packade vi bilarna o vi åkte till South Gwinnett för matchen. Detta var bara en träningsmatch så det räknas inte med i stora tävlingen.
 
Iaf eftersom mina anklar har varit väldigt ostabila så fick jag spela back denna match. Det var fett kul, även fast jag aldrig gjort det men jag fick massa beröm för det. Så behövde inte springa som en galning vilket var skönt. Matchen slutade 1-1, bra match. Det var iaf jäkligt kul att äntligen få spela o börja denna säsong. Det var väldigt många "tunga" spelare i andra laget så det var mycket vikt att tacklas emot. Många är väldigt storbygda liksom. Så fick några ganska rejäla tacklingar men så ärt här! Måste bli lite starkare.
 
Nu ska jag sova iaf är väääldans sömnig. Hörs imorrn, ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0