Fölrlust

Efter skola bestämde jag mig för att spela med JV laget på deras match. Jag o Fer somnade i bussen dit, haha jäääklans trötta alltså. Sen kom vi dit, det var snorkallt idag, typ 5 grader o storm. Frös som en gris! Spelade iaf hela matchen, alla möjliga positioner. Det var kul att vara lite överallt. Men vi förlorade tyvärr med 5-0. Ingen sammanhållning alls i det laget. Så jag föredrar att spela med mitt riktiga Varsity lag.

Kom hem runt 8 o har käkat blåbär o banan o nyss tagit en lång o varm dusch. Det var skönt. Nu ska jag gosa ner i sängen o vila. Ingen fotboll imorgom så åker hem efter skolan! Skönt det med att få en liten paus. Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0