chill

i fredags efter skolan åkte jag hem med mina vänner för fotbollen var inställd. Sen kom William o hämtade upp oss o sen hängde vi hos honom hela kvällen ett helt gäng. Det var verkligen en riktigt härlig o kul kväll. Imorse åkte jag o fer o tog team pictures med våra fotbollslag. Alltså gud ser ut som stryk verkligen, vi hade glömt att det var idag så det var liksom vakna, äta frukost klä på sig o sen kubba. Hann inte ens sätta på mig nya linser. Får se sen när jag får yearbook så är laget med, waahh!
 
Sen åkte vi hem till deras bekant o städade för en dam som behövde hjälp, o vi tackade inte nej till ett litet jobb. Så från kl. 1 till 7 så har vi städat hela hennes hus. Alltså vi var fett duktiga. 3 rum var TOTALKAOS. Alltså tänk er liksom en gammal dam som bor själv o samlar på massa grejer. Önskade jag tog före o efter-bilder. Det blev som helt nya rum o hon blev så himlans glad för det. Vi slängde massa gammalt gojjs, rensade hennes bil (såg ut som en soppåse med gammal mcdonalds mat o tomma muggar o krukor o paket o allt möjligt). Sen åt vi middag med henne o så, det var mysigt o vi kände oss verkligen duktiga o bra efteråt. Sen fick vi även 62 dollar var som en bonus! katchiiiiiiing
 

LOS SLAVOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0