Check!

Jag är en sån som alltid måste skriva upp saker som jag måste göra, för annars glömmer jag bort det. Spelar ingen roll om det är en liten grej eller stor, allt skriver jag ner. O nu är ÄNTLIGEN min lista helt avcheckad! Så himlans skönt. Känns väldigtväldigt skönt att inte ha massa grejer som: Åhgud det måste jag ju göra! Eller det har jag glömt!
 
Fyllt i en hel fet bunt papper för fotbollen
Betalat 200 dollar förr soccer dues
Betalat junior dues 200 dollar
Photography class 40 dollar
Köpt sliders till fotbollsuniformen
Köpt snacks till matchen
Gjort hela pärmen klar för historian
Rensat alla mina papper
Köpt nya fungerande hörlurar
 
KLART! Najs. Nu ska jag plugga lite historia o sen kolla på film. Klassisk surri-kväll. Jag måste kolla lite på film eller något innan jag somnar, kan inte somna annars. Samma sak när jag var liten då jag var tvungen att lyssna på band, å eftersom jag inte har något band här så blir det film. Hade!
 
 


från fotbollsbruden95


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0