Värmeslag

Tog sovmorgon idag till halv 11 vilket var himla skönt o behövligt. Sen fick jag skjuts till skolan vid 3rd period. Eftersom alla juniors gjorde SAT proven i 5 timmar idag så blev vi alla fast i våran 3dje klass så jag var där i 4 timmar-.- ganska segt men helt ok. Efter skolan gick jag till Chocolate, ett jättemysigt litet café ganska nära, med mina nya urbanears satte jag mig där helt ensam på uteserveringen o köpte mig en bit oreo-cheescake o en jordgubbs smoothie. Det var mysigt faktiskt. O mördarvarmt, hade bara en sommarklänning o flipflops idag o svettades som en gris. 30 grader o jätte fuktigt, puuuh!
 
Efter en stund kom mina kära vänner o joinade mig o sen gick jag tillbaka till skolan för vi hade match. Vi vann 2-0, wei! Jag blev fälld och mitt ben dog däremot. Sitter nu med 2 feta isbåsar på ankeln o knät, nått knäcktes till ganska rejält, men hoppas det blir bättre tills fredag då våran viktigaste match är.. Nu ska jag kolla klart på the notebook som jag kollade på igårkväll, puzzar!!
 
Låt som jämt spelas i mina lurar ,Please Don't Judge Me - Chris Brown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0