Taggar

TÄNK ATT JAG ÅKER TILL LAGUNA BEACH CALIFORNIEN OM 3 DAGAR!!!!!!!!!!! WEEIIIIII
 
Jag o Sarah har taggat så mycket tills det idag, jisses vad det ska bli najsigt! Snart ligger vi på playan med hawaiian o steker o badar o bara njuter av livet en gnutta, CAN'T WAAAIIITTT!!! Idag har förövrigt vart en vanlig dag. O sista period PE var så kul jag skrattade så mycket, en kille i våran klass där gillar fer jättemycket så han från ingenstans kom o  hängde med henne hela tiden o klappade på henne o hahahaha alltså det var så himla kul, o fer satt där å ba: HELP ME! Det var verkligen kul herregud.. Sen hade jag fotboll, har match imorrn om det inte spöregnar, vilket det antagligen kommer göra så kanske kommer hem efter skolan, får se!
 
Nu ska jag sova tidigt! Pussohej
Här är lyxresortet i palm springs dessert vi kommer bo på i 3 dagar, rååååååsoft
 

Kommentarer
Postat av: Emmizzzz

Nääää vad najs !!!! Njut nu fina sussi <3

Svar: hahaha åååååhhh det ska jag sannerligen göra emmisen! å snapchata dig å så du får va med på min resa :D
zurris.blogg.se

2013-04-04 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0