SPRING BREAK

WOOOHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jag, Sarah, Kristine o Fer firade med å gå till publix o köpa lite gottigott o sen åkte vi hem till "the parking lot" där vi alltid hänger soliga dagar. Vi la oss där med musik, glass, dricka o snacks o njöt av friheten. Sen fick jag skjuts hem vid 6. Sen åkte jag o plockade upp Kelsey som jag inte träffat på jättelänge ovi åkte vidare till en restaurang "Eclipse Di Luna" där nyblivna 18åringen Mandana o hennes kompisar väntade på bord. Jag har aldrig träffat dom människorna men jag lärde känna Mandana genom att hon kände några killar som gick ut DAGY 2008, världens är allt liten. Så hon ringde en av dom o så fick jag snacka lite svenska, så det var trevligt!
 
Dom var iaf jättesnälla o roliga o trevliga så jag hade verkligen en jättejättekul kväll! Kom hem sent o somnade pladask. Nu ska vi åka till flygplatsen om 2 timmar, måste packa sista. Jag lyssnar på sommarmusik o håller på å bajsa på mig av tagghet. Ska bli så skönt. Vi ses när jag berfinner mig på andra sidan USA! WEEEYYY
 

Kommentarer
Postat av: lolz

surri du måste skaffa appen vine!! så sjukt rolig! mycket bättre än snapchat så kan du göra roliga videos så vi får se lite mer! saknar dig snuttan och ha så kul på spring break och gör som i filmen PUSS

2013-04-06 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0