sommarslapp

Efter att ha väntat på doktorn i 15 min så säger tjejen som sitter receptionen att jag måste paya 200 dollar för att han ska kolla knät för jag inte har nån försäkring, eeeeehhhh. nej tack då går jag gärna nån annanstans, hejdå!
Så jag åkte till skolan istället vid 11 tiden, o hade inte alls mycket att göra på lektionerna så det var chill. Efter skolan gick jag till vår sjuktränare Jen, som undersökte mitt knä o hon är ganska säker på att det är en liten skada inuti som jag fick när benet knäcktes till o satte sig fel o sen hoppade den tillbaka, så där skedde det en liten slitning nånstans i knäet. Så jag satt i hennes rum i typ 1 timme o skapade lite nya vänner från killarnas basketlag o fotbollslag. Det var najsigt för det är alltid massa roliga krabater i det rummet.
 
Sen fick jag skjuts till Sarah o vi satt på hennes terrass o käkade middag o efterätt o pratade massor i 4 timmar, det var väldigt mysigt. Nu e jag hemma o vilar benet med is igen. Kul liv. Ska kolla film nu, klassico! hejhej
 

Rockiga surran i farten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0