REGION CHAMPIONS

Igår hade vi vår sista region match mot Luella. Det var den mest spännande match jag någonsin vart med om i mitt liv helt serri. Jag spelade ju inte eftersom mitt knä är skadat. Så okej, efter 1a halvlek stog det 2-0 till dom. Efter 2a halvlek stog det 2-2, vilket gjorde att vi spelade extra tid 10 min, men inget skedde. Så då blev det straffar som gällde. O VI VANN MED 6-5!!!!!!!!!!!!!!!!! Alltså det var så sjuk intensiv stämning o halva skolan var där o kollade för det var senior night så det var liksom proppat på läktarn o båda lagen ville så gärna vinna eftersom matchen var liksom liv o död typ. Men så vann vi vilket var så jävla grymt o alla blev så glada å börja gråta o hejohå! Tävlingsinriktade amerikanare alltså... Men underbart var det minnsan! Så nu är vårt lag regionchampions vilket är awesome. Vi går vidare till STATE vilket inte hänt sen 2004!!!!!!!!!! WAAAAHOOOOOO!
 
Efter matchen frågade en kille om jag ville vara hans eskort för senior night. Jag sa visst varför inte å fatta inte riktigt vad han menade, å sen helt plötsligt så ropade dom upp hans namn i högtalarna i hela stadion o hans eskort för kvällen är Susanna Nyberg, jag ba eehhmm, å så var vi tvugna att gå över fotbollsplan där Varsity killarna o tjejerna stog uppställda som en liten gång där vi gick igenom med rosor i handen o fotograf som tog bild där vi stog framför hela proppfyllda läktaren. Eeehhh, HJÄÄÄLP?!?!?! Jag som får scenskräck bara när jag står framför klassen liksom. Whaaa menmen det blir ett ganska kul minne jag kommer komma ihåg i framtiden iaf =P
 

Kommentarer
Postat av: Soffi

HAHAHAHA surri jag dör, du skriver så roligt!! kan verkligen se ditt ansiktsuttryck framför mig när detta händer

Svar: hahah jaaa men det var verkligen ganska cp XP blev alldeles ställd
zurris.blogg.se

2013-04-22 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0