Palm Dessert

Detta är ett paradis. Nu befinner vi oss på hotellet Jw Marriot Palm Springs o det är superfancy o helt fantastiskt! Idag har vi bara legat o slappat hela dagen från kl. 9 till 3 vid poolen i strålande sol o 25+ grader. Fantastiskt alltså. Ni får se bilder, detta är vad jag har fått uppleva sen lovet började.


Landade i LA's flygplats o hyrde bil för att åka till Laguna Beach där Sarahs värdsmammas galna 75åriga aunt. Hon är en av dom roligaste gamlingar jag mött. Som en tonåring


Inviger Laguna Beach, massa med folk för det var deras sista dag av deras spring break


Hänger på terrassen, husen här är helt sjuka. Millonärs-lyor hela högen.


Tog ett stop hos några av deras kompisar, här är deras bakgård....


Framme på hotellet. Det är så himlans fint. Bergen i bakgrunden är så coolt o väldig fin plats.


Mitt o Sarahs hotellrum!


Utsikt från våran balkong, utanför är det minigolfbanor


Brevid är poolområdet, hotellet har sammanlagt 7 olika pooler, vi har än så länge bara hittat 2.


Dagens häng, svettats som en gris,men så himlans gött. Brände mig lite grann men inte alls farligt som jag brukar... Imorrn blire hawaiian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0