Nya pjux!!

Jag älskar skor! Speciellt högklackat så får man så snygga o långa ben. Så igår var jag o Sarah på DSW o köpte balskor, tror jag ska ha dom jag köpte, jättehöga o snygga var dom!

Idag har jag vart i skolan, somnade inte förrens 3 inatt så jag var död. Lite tidsomvändning så kunde inte sova. Matchen blev inställd för andra laget hade inte fullt lag. Så vi fick ledigt från fotbollen idag vilket var ganska skönt. Så vi alla åkte hem till Sarah o satt i stekande solen o käkade pannkakor o njöt. Nu ligger jag i sängen o kollar film, är så trött ska sova strax, puss o godnatt!


Dessa köpte jag som jag ska ha till balen tror jag!


Dom här är stenfräna o jättelätta man köpte dom inte, får se om jag köper dom! 19 dollar, inte dåligt inte!

Å här är min balklännig förresten! Köpte den på windsor i laguna för 79 dollar, o silverhalsbandet o matchande örhängen för 10. Är himlans nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0