Bränd o svidig

Idag har jag både bränt mig nått so otroligt på kroppen. Solen har gassat på å det har vart 25 grader idag vilket är fruktansvärt varmt, eller det e ju najs men det kom lite plötsligt o oväntat. Vi har gått runt o svettats i short o linne o druckit ton med vatten. Jisses alltså. Sen har mina ben o armar o bröst bränt sig, måste börja ta med mig solkräm till skolan.... Men ska verkligen inte klaga!
 
Efter skolan hade vi match kl. 7.30. Vi åkte o kollade killarnas match som spelade innan oss. Vi båda förlorade tyvärr, riktigt frustrerande match, domarn sög, andra laget knuffades o var brutalt överdrivet knuffiga. Så ja en väldigt frustrerande match var det. O jag fick ett svullet långfinger o 2 skrapmärken på knäna. Men sånt händer när man spelar fotboll! Nu ska jag sova o vila. Imorrn är vi fria från träning så ska hem o slappa tror jag. Skönt. Pusspuss
 

hhahaha aajjjj vad ont! eeh njaaa kanske detta är en liten överdrift men nästan såhär ser jag ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0