Ingen fantasi rubrik

Idag har vart en himla bra dag. Det har vart sjukt varmt o jättefint väder så man har bara gått runt o vart glad idag. Eftersomvi hade match igår så tyckte vår coach att vi inte behövde ha träning idag för o vila för en gångs skull så idag fick vi ledigt från fotboll. Så efter skolan åkte jag hem med skolbussen för första gången på väääldigt länge. Kom hem o lagade spaghetti med tomat o basilika sås till lunch imorrn. Sen åkte Robin, Harding o jag å hämtade upp Callie o sen åkte vi till chick-a-filé o käkade fried chicken sandwich. Mycket smarrigt. Nu har jag suttit o gjort det sista av ett projekt till literaturen som ska in imorrn, så det e klart. O nu ska jag se ett avsnitt av "the carrie diaries" o sen slumra. Pusspuss godnatt!

PS. TACK KÄRA FAMILJEN FÖR PÅSKHÄLSNINGEN O GODISEET!!! SUPERSMASKIGT!!!!!<3


Detta är vad vi gör på vår gympa, chillar o solar i gräset, såååå skön klass nu när det börjar bli sommar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0