Tjosan

Nu sitter jag för tillfället o skajpar med min bästis felicia i kansas. Hon har blivit cowboy o kastar lasso!

Här är en bild på felicia från igår när hon är ute vid sjön och letar kossor
 
Idag har det vart skolan som vanligt. Nu börjar det bli höst här för dom usa folket. Men inte för mig direkt. Folk gå omkring i lager av kläder medans jag har på mig klänning. Lite svalare har det blivit på mornarna får jag erkänna, men på dagarna är det fortfarande lökigt. Efter skolan vart det fotbollsträning, längtar så himla mycket att få spela med ett lag får panik. Imorrn har jag ingen läxa tror jag. Är så förvirrad med läxor hit & dit, vet ibland inte vad som ska lämnas in o vad man kan slänga. Hujeda mig.  Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0