Sleepover

Hejsansvejsan!
 
Igår lördags så vaknade jag och ville inte göra någonting. Jag bara ville ligga i sängen o sova hela dagen.Hade pyamas på mig tills kl. 6 då det var middag. Iaf jag gick upp o skypade med mina syrror lolli o helli ganska länge. Det var så kul att se dom! Sen vart klockan middagsdags o vi satt framför tvn o käkade pannkakor o kolla film tills 7. Då åkte jag över till en kompis som bor här på samma gata och hade sleepover. Hon o hennes syrra o hennes syrras kompis, dom hade gjort pizza o vi kollade på film hela kvällen och käkade creme brulee, det var jätte kul o mysigt! Jätteroliga tjejer!
 
Imorse skulle dom till kyrkan så jag hängde på. Kyrkan är verkligen speciellt här. Det var mycketmycket folk. Ibörjan hade vi youth group och pratade om gud o så i små grupper. Alltså det är inte riktigt för mig, jag sitter mest bara där o lyssnar, är inte så guda-aktig av mig. Sen gick vi ner till allmänheten o då vart det gospel o hela ni vet svängiga låtar o prisa gud hallelujah o så! Det är väldigt socialt och det var verkligen det jag hade förväntat mig. Fast det var lite väl långt, 3 timmar höll det på och jag var väldigt trött, så ja. Från kl. 9-12. Sen gick vi en grupp tjejer, 10 pers, o åt på ett ställe som heter Chilli's! Fett gott. Dom ber ganska så mycket o bordsbön o håller händerna o så, känner mig lite lost i det menmen. Det var kul och jag lärde känna lite nya människor.
 
Nu kom jag hem och ingen är hemma, dom är på fotbolls- och hockeyturneringar lite varstans. Jag ska ut o sola nu det är mayor-lök o strålande sol ute. Imorse var det faktiskt lite småkyligt men inte nu längre! Jag skriver ikväll igen amigos! Hasta la vista!
 
Live från surrzor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0