Friday, footballgame

Hello people! Imorse dissekerade vi njurar. Vi alla hade brillor och blåa plasthandskar, det stank brutalt i hela klassrummet, alltså vidrigt. Men spännande hur den ser ut inuti, fick gräva fritt o klippa o ha oss på slutet så folk köttade sönder dom stackars njurarna. Äckligt var det. Idag fick vi även våra skolfoton, eller en liten bild iaf. Yearbooken får vi i slutet av året så det är ett tag kvar. Ser lite lustig ut på min bild må jag säga, ni får se en annan dag!

Efter skolan gick jag, Sarah o Ken till "yogli mogli" - frozen yogurt place. Där träffade vi Feri, Kristine, Essi o Kate. Vi satt o mumsade i oss liter med frozen  yogurt, det är så fruktansvärt gott. Min favoritsnack lätt! Sen tog vi Emory-bussen hem till Sarah. (det är en gratisbuss för studerande, perfect) Där gjorde vi middag och sen fick vi skjuts till football-game som vi förlorade med 56-3. Riktigt stor förlust dock, menmen det är känslan att vara där som räknas! Älskar o kolla på games, det är så himla amerikanskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0