Segmask

Idag har vart en riktigt jäklans seg dag. Började med att jag höll på å missa skolbussen, kubbade seriöst av hela mitt hjärta. Sen somnade jag en skvätt väl på bussen. Vi kom för tidigt till skolan, klockan 7.35, verkligen shöööönt att sitta å vänta på att skolan ska börja i nästan 40 min suck... Sen sov jag på anatomy, (ja jag kunde för jag var den ända som var klar med mitt projekt) sen sov jag på gitarren (vi skulle öva på några ackord som jag redan uppträtt för honom, check!). Sov en smula till på matten då iprincip alla sov. Såhär såg det ut:
 
Alltså det är inte så att folk döljer att dom sover, utan dom lägger sig liksom med huvet rakt ner på bänken för att ta sig en liten lur. Har världes lataste matteklass, alltså alla är väldiga slackers så... Känner mig inte så himla dum då jag inte är den ända som inte förstår. stackars fröken.
 
Sen hade jag sculpture och eftersom jag är den första som är klar där också ville inte lärarn ge mig något nytt projekt så hon sa att jag fick göra vad jag ville. Jag valde sova. När jag kom hem så åt jag och taggade för fotbollen då blev jag lite pigg eftersom jag sovit mycket av dagen. Sen åkte vi dit halv 6, coachade ungarna. Det var ca 20-25 7-9 åringar, så himlas söta! Det var jättemysigt men svettigt! Min värdmamma försöker leta runt om det finns nått fotbollslag som jag kan spela i nu under hösten, eftersom fotbollen inte börjar förrens i vår på skolan. Skulle vara så kult om det fanns nått lag nu! Hoppashoppas!!!

Kommentarer
Postat av: lolli

"Sen hade jag sculpture och eftersom jag är den första som är klar där också ville inte lärarn ge mig något nytt projekt så hon sa att jag fick göra vad jag ville. Jag valde sova"

HAHAHAHAH

2012-09-11 @ 10:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0