Saturday

Imorse vaknade jag upp ensam i huset. Alla var på vift och jag fick sova länge för en gång skull. Sen åkte jag hem till Sarah och sen plockade vi upp Dante påvägen, vi åkte till Lennox Mall för shopping! Jag köpte lite grejer som jag kan visa i nästa inlägg. Tog en paus på starbucks innan vi gick vidare till ett annat mall som hade en fet bio. Idag var vi riktigt badass o köpte biljetter till Hitta Nemo, men istället gick vi in till Resident Evil 3D som har 18års gräns.. Naaughtyyyy! Alltså sätena, SJUKA! Man trycker på en knapp så kommer fotstöd upp och fåtöljen bildas till en säng. Så jäkla fett ska fota nästa gång så ni får se! LYX! Efter bion åkte vi hem och hämtade upp Ken för att åka till football game. Det var min första o det var så coolt! Precis som man sett på tonårsfilmer!


Våran maskot, den är jätteful o läskig, men galen o rolig ändå!


Kommentarer
Postat av: spercan

jääääklar du ser skit blond ut! du borde blondera lite mer balli de e skit fint!

2012-09-16 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0