Quality time

Idag har jag nästan bara suttit o lanat framför datorn. Jag skypade med min familj ett himla bra tag, sen ringde jag upp storsyrran i uppsala och pratade med henne. Därefter skypade jag med erci o felli en kortis innan jag dukade bordet för middag. Även fast det vart strålande sol o dövarmt ute så ville jag hellre spendera lite med mina nära o kära. Efter middan gick jag ut i solen o pluggade lite eftersom jag har prov imorrn i anatomi. Ska jag säga vad man måste göra innan ett prov eller?
 
Jag har fått ett papper med 52 frågor. Man måste svara på alla frågorna först på ett papper. När man har gjort det så måste man skriva alla frågor på 52 olika index-cards (små pappers4kanter). Sen måste man skriva alla 52 svaren på baksidan av papprena. Allt detta måste lämnas in på provdagen innan man tar provet, annars får man inte göra det o får automatiskt F. Förstår ni hur lång tid detta tar? Jag började idag och har suttit i sammanlagt 6 timmar och jag är snart klar. Fyfan säger jag bara. Tur att jag har en fet påse m&m's och ett mjölkglas. Ska strax börja med min make-up homework också. För varje 2 dag man är borta från skolan får man en extra läxa. Kul va? Så nu måste jag sätta igång o skriva en uppsats om en skulptör som ska vara handskriven tills imorrn. Har hundarna som sällskap som ligger här på golvet på rygg o snarkar o drömmer o pruttar. Ser skönt ut. Ne nu ska jag sätta igång. Blir nog en sen natt inatt. Pusspuss
 
 +  =
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0