Presentation o prov

Hade ju prov idag. Det gick faktiskt ganska bra! Sen gitarr o vi håller på å lära oss fingerpicking vilket är svårt men kul! Sen på matten somnade jag på bänken så jag dräglade.. Hjälp, men det gjorde alla för vi hade ett oförberett prov på college-nivå så då ringade bara alla in massa random svar, förstod ingenting. Men det går inte på betyget så! Sen på sculpturen hade vi individuella presentationer för klassen?!?! VAA det måste jag ha missat för det visste jag inte om. Vi skulle visa våra verk och berätta om våran arbetsgång, vad budskapet var, vad som inspirerade oss osv. Eeh jaa. Men det gick bra ändå o så när jag hade pratat klart så räckte folk upp handen o frågade massa frågor om Sverige o så. Kände mig som en lärare när jag stog däruppe o lärde ut.


Fick inbjudan till partyt med stort P idag, jaa undra hur dessa partyn går till..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh du är såååå göllliiii!!! vill bara pussa på däääi <3

2012-10-02 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0