oops

Nu är klockan över1 här o jag borde sova, men jag har sovit hela bilresan så har lite problem. Vi åkte hem idag från South Carolina! Det var verkligen en supernajs liten tripp dit! Verkligen lyxigt o bo så året om, vi ska åka dit flera gånger under året o besöka dom så dit var inte sista gången jag vart!
Det tog ca 5 timmar att köra hem, sovsovsov medans ungarna kollade på film, alla kollade på olika o fajtades om vem som hade högst ljud, schööööönt............ Ne men kunde somna ganska bra ändå faktiskt. Kom hem o packade upp o lekte med glada hundar! Kvällen har ägnats åt att prata med massa kompisar o se hur alla har det runt om i världen!
 
Kan lägga in bilder imorrn men nu ska jag sova, är pretty tired in my eyes. Skola imorrn, ser fram emot att vakna om 5 timmar o göra lite läxa, är alldeles för trött för det nu. Godnatt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0