Olika nationaliteter

Hallilihallilå
 
Idag var jag i skolan, det var jättekul och skrattade så mycket idag. Folk är så himla roliga o utåt och bryr sig inte ett dugg om vad andra folk tycker o tänker om dom. Vissa sitter å rappar högt för sig själva, andra slänger ut massa sjuka kommentarer o vissa bara släpper loss totalt. Varje dag får man sig ett gott skratt må jag säga. Efter skolan så åkte jag o Sarah hem till Fernanda och Kristine (2 andra utbytesstudenter som går i samma matteklass som oss). Dom hade partaj vi var typ 10 pers, från Italien, Indien, Finland, Danmark, Mexico o så 2 amerikanare. Så 8 utbytesstudenter i ett å samma rum, det var väldigt blandat! Vi käkade middag och hängde där ett tag, det var astrevligt! Kom hem vid 10 och har just gjort klart anatomy-läxan. Har matte också men den gör jag på lunchen. Nu ska jag skypa, PEACE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0