My precious

Har köpt världens finaste jacka. Är så glad. Den är min favoritfärg orange. Såhär ser den ut, kan visa en bättre bild med kameran senare men den hade inga batterier.
brabild.se
 
Nåväl. Vaknade imorse vid 8. Får knappt sova alls här på mornarna för tvillingarna är så högljuda så ja.Somnade om o vaknade av att jag hade ena fingret i örat, vill ju ha tyst när jag sover tack. Sen fick jag skjuts till Sarah och vi gick till mallet. Där köpte jag efter mycket tvivel eftersom det var den sista jackan och jag bara ville ha den men den var dyr. Kändes lite konstigt att prova vinterjacka när det är 30 grader ute. Men är så glad nu. Från Michael Kors, lite höst/vinter jacka, <3orange<3, lätt som en fjäder, perfecto. Mamma du skulle älska den!
Sen köpte jag en jättemysig liten vit poncho också!
 
Sen gick vi på bio också, kollade på "The possesion". Den var freaakkkyyy så satt med min nya filt över huvet typ hela filmen. Sen åkte vi o köpte frozen yogurt. OOoooh I love it. Sen kom värdmadren och hämtade oss o så åkte vi ner till poolen på BBQ party med middag o hela köret. Sen tog jag o Sarah en kvällspromenad runt sjön och pratade lite om alltmöjligt. Mycket myzig dag! Imorrn blir det plugg hela dagen. Har prov och massa läxor på måndag, hehe bra surri. Nu ska jag sova. Pusspuss gOdNaTt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0