Lyckorus

Bibeln säger att Gud vilade från sitt arbete med skapelsen den sista, sjunde, dagen i skapelseveckan. Just vad jag har gjort idag. Sov som en gris till kl. 11, gick o käkade frukost och tillbaka till sovrummet. Har suttit i min säng ända till kl. 5, förutom när jag blitt nödig o behövt gå på toa förståss. Har bara vart oerhört seg och inte haft nån lust för något annat. Kl. halv 6 kom Kelsey (en tjej som bor i mitt neighborhood) o plockade upp mig för hon bjöd med mig till hennes youth group. Det var första gången där för mig! Det var jättekul, vi hade freetime och gjorde lekar, käkade middag, körde även levande foosball under kyrkobänkarna. Denna grupp är ganska mer chill och inte lika religös, vilket var skönt! Människorna var jättesnälla och ooh.
 
På slutet stog vi i en ring och höll i handen och blundade och alla fick be en liten bön om dom ville annars var det bara att skicka vidare till den bredvid om man inte ville säga den högt. Jag sa högt o  tackade en liten bön om att jag var så glad över att ha fått chansen att få uppleva allt detta och att möta så snälla människor här. Jag var en av dom första och sen gick det runt i ringen. Sen var det massa som tackade att jag hade kommit idag till kyrkan och till usa och att dom vill att jag ska fortsätta komma dit. Ååååhh det var så fint och jag blev så himla glad i hjärtat o kroppen o kunde inte sluta le. Jag visste inte ens att vissa kunde mitt namn så jag blev verkligen jätteglad o fick sånt lyckorus =) Det slutade  klockan 8, så fick skjuts hem och nu ska jag göra det sista av min sculpture läxa o sedan ska jag titta på orginalet av "Footloose". Pusspuss godnatt!
 

Såhär glad är jag nu, och tupp-liknande kyckling-grejen där bak. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0