Kul att gå i skolan

Trodde aldrig i mitt hela liv att jag skulle tycka att skolan var kul. Men det är det! Idag började jag o en tjej göra vårt anatomyp project om kroppens alla tissues. Vi blev klara idag på lektionen så imorrn är jag fri, sweeeet!

Efter skolan gick jag o Sarah till yoga club. Det ar jättenajs o avslappnande så det var skönt! Träffade nytt folk också är alltid trevligt. Kom hem vid halv 6, käkade middag o har just vart ute o lekt med barnen på tomten o sprungit runt som en galning så är svettig som en gris. Showertime! Nu sitter jag o Callie o kollar musikalen Annie, haha vi har sett den typ 3 gånger men hon ska nämligen spela den på riktigt så åmåste ju se den ett antal gånger till. Imorrn är det fridayfriday! Yey ska på footballgame o sen får vi se! Godnatt people!

Här är lite bilder från min skola, haha försäkte ta så gott jag kunde.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0