Komplimanger

Idag fick jag en så fin kommentar av en kille som helt random kommenterade:
- Wow, your eyes are really beautiful!
 
GRACIAASS SENOR skrek jag viftandes med en snusnäsduk i handen och en leende på läpparna! Nee nu överdrev jag, men det kunde vairt så. Jag blev förståss jätte glad och lycklig, å så började mitt spinna kring detta ämne.
Alla älskar komplimanger. Det är inte så svårt att slänga en liten komplimang till någon nån gång. Här i skolan, eller i USA överhuvudtaget känns det som om alla ger komplimanger. Jag vet inte hur många snälla komplimanger jag har fått här från helt random människor. Svennar är så mesiga o blyga hemma, inte alls samma som här! Ger man en komplimanger kan du göra en persons dag, så ös på komplimanger gott folk! Ja man behöver ju inte överdriva, fjäska o smöra o så, men lagom mängd = Excellentéee!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0