Hola que pasa

Shiiitt jag somnar nu helt seriöst..
Somnade kl. halv 4 inatt och vaknade kl. 6. Mycket sömn! Nu börjar det bli riktigt kyligt på mornarna, (ne inte riktigt kyligt men svalare iaf, man måste ha en kofta elr tröja över) Men sedan på dagen svettas man sönder igen. VAD SKA MAN HA PÅ SIG LIKSOM?!?! aja, fick F på mitt matteprov, big chock, nej alla fick typ F så mer än hälften av klassen fick göra om det idag. Inte för att det gick någe bättre menmen. Hade ju inte anatomyprovet idag eftersom hon flyttade det till imorgon.
 
Sen åkte jag hem, lekte med hundarna o satt ute i solen o solade o skypa med sofie! Myyyzigt! Sen har vi käkat middag, o efter spelade jag spel med tvillingarna tills dom skulle gå å lägga sig. Nu har jag just duschat och ska gå igenom provfrågorna en sista gång sen ska jag sätta på en film. Det är så kallt på nätterna här så måste ha dubbeltäcken. Det är så konstiga temperatur-skillnader här så det kanske inte är så konstigt att jag går runt och är småsnuvig hela tiden. Peace out!
 
babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0