Galenskola.se

Ja det får jag lov o säga! Idag var det fight igen. Ingen big deal här, vardagsmat. Inte bara 1 fight utan 3 olika under skoldagens gång. Det första var rätt utanför klassrummet, det var det största då hur många som helst hetsade o skrek runt om. Det andra var på parkeringen o det tredje var på bussen. Jag skådade ett och hörde det andra. Välkommen till atlanta var det en kille som sa. Jo man tackar. Jag går i värsta gangster skolan med ca 2000 elever, lärarna går runt som värstaste security vakter på flygplatser med walkietalkies o hela köret. Det behövs nog dock.

Jag kom hem för en liten stund sen, ikväll ska jag nog vara hemma o ta det lugnt tror jag. Har huvudvärk o är slut i hela kroppen. Skönt med fredag!

Ps. IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTASTE FELLAN ÅR GRATTA HENNE PÅ 12ÅRS DAGEN!!!! Ds.

miss uuuu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0