Dissektion

Idag var en kul dag. På anatomy kollade vi på en film om människan där det var en gubbe som skar upp en människokropp o hamrade i skallen o så, vidrigt. Så jag och en tjej från min matte gick längst bak o satte oss o gjorde matteläxan istället. Sen fick vi tillbaka senaste provet, JAG FICK 89 POÄNG!!!! Jag är så stolt över mig själv o lärarn med. Anatomy är ett riktigt svårt jäkla svårt ämne, så jag är riktigtriktigt stolt! Sen på gitarren hade vi uppspel för läraren. Han är min favvolärare. Han ser ut som jultomten fast en smalare variation, o han är alltid glad. Vi skulle "fingerpicka" och så skulle vi samtidigt säga alfabetet, alltså olika chords. Jag fick säga alfabetet på svenska och han blev så glad o högsta poäng fick jag!=) Sen hade jag som vanligt matte o sculpture.
 
Efter skolan gick jag o Sarah på yoga club. Det är så kul o bra träning, så avslappnande! Efter tog vi bussen hem till henne o pluggade matte o käkade glass. Sen fick jag skjuts hem vid 8 o så käkade vi snabb middag o nu ska jag sova, imorrn ska vi dissekera njure.. Hjälp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0