500 grejer

Hallå gott folk jag kom just hem till en massa gottigheter för familjen har haft en massa gäster på besök! dag har verkligen varit en händelserik dag. Det har hänt en väldans roliga o kuliga grejer här! Ska berätta för er lite smått vad som har skett idag. Låt oss börja med foodfighten som inträffade på lunchen. Så, alla satt och njöt och smaskade i sig sina luncher, tills plötsligt då man hör ett grovt jäklans buande från folk i mitten i matsalen. Jag tittade då upp, samtidig som jag ser en hamburgare flygandes i luften. Detta vådar inget gott. Folk skrek och jag började springa, vill ju inte ha en massa kethup o senap på mig inte! Vissa gömde sig under borden för att ta skydd medans andra sprang och gömde sig på toaletten. Det var totalkaos. Mat kastades hejvilt runt i luften och folk skrek o tjoade. Tills rektorn kom... Kan säga er att hon var inte glad. Men det var allt en upplevelse!
 
Efter skolan åkte jag o Sarah hem till henne och käkade. Sen gick vi ner till mallet och jag köpte rosa tränings-shorts som alla amerikanska tonåringar har här! vill ju passa in, h3h3. Sen gick vi till nail spa och gjorde fick lite manikyr. Tog en fett frän neon-rosa-orange färg som håller i 2 veckor. Satt under en liten special lampa som gör så att det håller extra länge. Se gick vi runt och in i en foto-automat ni vet som man kan ha roliga bakgrunder å så och tog en massa kul bilder, ni kan få se lite senare!
Vi blev lite hungriga så vi gick till ett kyckling ställe och åt middag med en kompis till Sarah som jobbar där. Han berättade allt man kan göra här i Atlanta å så det var jätte trevligt! Sen beslöt vi oss för att gå på bio lite spontant eftersom det är så himla billigt (7 dollar), 2 andra människor där. Kommer inte riktigt ihåg vad filmen hette men nånting med hope. Den var.. intressant. Den slutade kl. 10 så då började vi traska hem. Det känns som om man är i ett tropiskt land på nätterna då det är så himla varmt och fuktigt fortfarande. Man kan gå i linne o shorts utan att frysa, lovely!
 
babes på gitarren, ken, alyce o joey
 

Sarah o hennes lya!
 

c00la neon färger.se
 

fett fint område med jättehus!
 

Sarah o jag kändisar på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0