50 dagar

Har det gått nu. Kära tider. Jahapp skola som vanligt idag, hade kul på alla lektioner. Fight som vanligt också, det var helt brutalt. Folk överallt, kvavt o lökigt, skrik o knuffar, jag o Sarah bara flydde till bussen för att bege oss hemmåt! Sen åkte vi hem till henne o då bestämde vi oss för o gå ner till mallet på bio. House at the end of the street, skräckfilm! Satt o skrek i biosalongen, tur att bästan bara vi var där! Vi hann även med o kolla runt på macy's, dom har öppet ända till 10 på kvällarna så där kan man kvälls-shoppa om man vill. Dom har MEGASALE där så imorrn ska vi gå runt som vilda hingstar o göra fynd! Hittade en VÄRLDSFIN jack som jag inte kan sluta tänka på, men den var lite dyr.. En höst/vinter jacka, kan ha den hemma liksom. Ska nog köpa den imorrn, kommer väl drömma om den inatt antagligen.. Sen gick vi hem o lagade jätte mumsig middag o kolla lite pippi o alfons åberg på svenska. Sen kolla vi en till film innan jag fick skjuts hem.

Nu ska jag se serie och sova. Ska sova ut imorgon alltså, sweeet! Imorrn ska vi tillbaka till Decatur mall o lira runt, hoppas jag hittar fynd då! Pusspuss
 


Ken o Sarah i skolan


Läskig film, helt OK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0