ZzZzZzz

Det blev inte många timmars sömn inatt eftersom jag kom hem så sent o kl. 12 när jag prata med fellz så kom jag på att jag hade en projektinlämning som jag hade glömt bort totalt. Så jag satt uppe o kollade på film medans jag klippte o klistrade ihop massa grejer. Blev klar kl. 4 så det blev lite sent. Försov mig ganska grovt så hade en kvart på mig att fixa mig o göra lunch. Men jag hann! Dagen rullade på ganska snabbt, men var som en zombie idag.
 
Kom hem vid 4 som alla andra dagar. Åt mellis, lekte med barnen, åt middag, gosade med katten (som dräglar när den spinner), gjort läxa, duschat och lanat lite data. Det är vad jag har gjort. O nu ska jag kolla på film o sova. Nu e kl. 9.15 så jag har gött om tid, kommer somna som en stock. Vi hörs imorrn, när jag inte längre är 16 barre! WEHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
har fått ett jättegosigt duntäcke som är jättefint så himlans cooozyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0