Turistat

Jag for lona en dator her so kan skriva lite! Jag sov hela bilresan, nestan. Det var svinskont. So det gick veldigt snabbt att komma hit. Oktte igenom South Carolina, North Carolina och Virginia. Nu er vi i endan av Virgina o 15 min fron Washingon DC. Vi bor hos Tish's syrra o hennes familj. Dom har 3 smobarn under 10 or. So det er 6 smobarn och jag her. LEKSTUGA! Dom er iaf jettetrevliga. Idag kommer granny and grandpa ockso med deras mysiga hundar.
 
So imorse okte vi till Washington DC o kollade po massa coola monument. Det var so jekla svettigt idag, det rann seriost po ryggen det var inte ens kul. Men det var jettecoolt att se de olika byggnaderna. Vita huset osv. Det her er verkligen den politiska staden. Alla men gor runt i kostym. Det er det enda man ser. Och turister soklart. Det kens nestan som om man er i London. Det er jette stilrent och vackert. Jag gillart!
 
Her stog vi idag. Det var verkligen magiskt, som i en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0