Teach me how to dougie

Hejsan alleman!
 
Idag hade vi pep rally i skolan. Det är liksom när man "taggar till" med hela skolan liksom o får bra schoolspirit nivet. Det var sjukt. Vi är ju omkring 2000 pers i min skola så alla samlades i gympasalen där det var uppdelat seniors, juniors, sophmores o freshmens. Sen dansade cheerleaders o marching band o "dazzling divas" (en tjejgrupp som dansar vääldigt utmanande) o sen random dancebattles. Den här skolan är helt galen. Lärarna satte på "Teach me how to dougie" och dansade dougie och sen sprang alla ner med dom o alla började dansa. Haha asså det var helt kaos. O alla körde samma dans det var fett kul o coolt att se att typ alla kunde de. Sen var dom tvugna att stänga av för folk började dansa för grovt. NONONO. Det var typ som ett stort party tills det avbröts. Sen slutade vi och såklar blev det fight när alla väntade på skolbussarna. BRA SCHOOLSPIRIT VERKLIGEN!
Sen var det en kille i min 3dje klass som var vrålhög också. Han var verkligen så lost o blev väldigt busted. Ajabaja.
 
Nu har jag ätit middag med erica på skype. Jag är ensam hemma för min familj är på olika håll o kanter. Jag sitter o väntar på att bli upphämtad av min chompis för vi ska till ett haunted house här i närheten:) Det ska bli kuuul o läääääskigt! PEACE OUT
 

Hehe bra bilder men ni förstår vad det är iaf


Kommentarer
Postat av: Lolli

HAHA fyfan vad kul!! Du skulle ha filmat lite så vi får se när du kommer hem!! Kan du inte börja med videobloggar så vi får se lite runt i området och typ efter skolan påväg hem? Vore så roligt! Puss bebis

Svar: hahh du skulle vart med lolli det var verkligen kul så som du brukar skämta om det :DJooo jag ska jag lovar!! pusspuss love!
zurris.blogg.se

2012-10-27 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0