Paradis

Detta är verkligen ett paradis. Det är så himla fint, jag fattar inte att jag får vara med om sånna här upplevelser. Det känns som om vi är i Florida. Imorse bjöds det på fruktsallad och yogurt ute på terrassen bland palmerna o i morgonsolen. (huset är så himla fint, har mitt egna rum med världens skönaste säng. Skulle vara så fränt att bo här. Tennisbanan o poolen ligger precis utanför dörren o beachen ligger 7 min härifrån. Drömläge)
Efter frukosten åkte vi direkt till stranden. Alltså ni ska se husen som ligger precis vid stranden, SJUKASTE lyorna jag sett. Ska plåta dom för er.
På stranden badade o solade vi, brände mig en smula som alltid. Så himla skönt med typ 30 grader o svalkande hav. Saknat stranden. Sen åkte vi å käkade jättegod lunch. Sen åkte vi hem o duschade o fixade oss för middag på restaurang. Där träffade vi några av föräldrarns kompisar (varav 1 dam som hade vart utbytesstudent i Sverige för 50 år sen) coolt. Så hon var väääldans pratglad o ville berätta massa historier om det vilket var kul. Kom hem runt 11 o då gick jag o Sarah o kollade film på världens största TV. Typ en 42tum x2.

Nu ska vi sova så vi kommer upp imorgon, ska till stranden lite tidigare så vi har mer tid där! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0