Onsdag 10 oktober

Idag har hag vart i skolan. Imorse var jag tvungen att gå på tutorial till anatomy för jag hade missat. Gjorde 2 förhör som jag inte hade tränat på, men fick 100 på både. Mäkta seger!! Sen 2nd period gick vi till gympasalen och kollade när "armen" i skolan hade parad. Det var fett intressant. GIIIIIVAKT! Sen var det en vanlig dag. Efter skolan åkte Sarah med mig hem och vi gick ner till tennisbanan och spelade tennis i nästan 2 timmar. Det var fett skoj o det kändes som om jag var på landet o spelade. Det är fortfarande varmt här så man kan gå runt i shorts o t-shirt. Det är ganska insane, det är liksom snart mitten av oktober.
 
Nu har jag just gjort klart min inlämning till anatomy o skypar med fellz nu o äter chokladkyssar. Supersmarrigt. Denna vecka har jag fullproppad med olika saker jag ska göra men jag ska försöka skriva så här så gott det går. Vi hörs imorrn igen! PUSSPUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0