Oktober

Idag är det 1 oktober! Gud vad sjukt. Sååå, idag har det vart en vanlig skoldag. Fast det har SPÖregnat hela dagen lång, och för en stund sen tföll ett träd ner på gården, var typ 1 cm från att riva ner hela trädkojan. Har haft ont i huvet för att det har vart så konstigt väder. Riktigt deppigt. Menmen, fick grade report idag också. Jag har A i både anatomi, gitarr och sculpture. Jäkla seger på den! B i matte också. Trodde jag aldrig, fett otroligt! Klapp på axeln. Värsta nöjd.
 
Imorgon efter min andra lektion kommer Tish o hämtar upp mig för vi ska nämligen bila hela vägen till Washington DC. Brutalt lång bilresa på ca 14 timmar, men kommer väl bli ganska många stopp med tanke på småkidsen. Tur iaf att vi alla har varsin liten tv vi kan kolla film på. Vi ska turista där tills fredag, för då ska vi upp ännu längre till conneticut för bröllop på lördag. Ska bli spännande! Vet inte om jag kommer kunna blogga eller ha internet, antagligen inte, får se! Annars hörs vi igen om en vecka! Kommer hem på måndag igen! PEACE OOOOWT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0