Netherworld

 
Så i lördags fick jag skjuts hem till Sarah runt 2. Sen åkte vi till Decatur mall o strosade runt på gatorna. Jag köpte en jättesöt klänning som jag gillar jättemycket. O så visade det sig att kassörskan hade en syster som bor i Sverige i Uppsala, jag ba: meeen vaa?! Mina zyrror bor ju där?!?! WOoaaah! Då blev vi alldeles uppspelta båda två å så kunde hon prata lite svenska så det var kul. Jag lovade att komma tillbaka o hon blev så glad. Världen är allt liten. (Appråpå att världen är liten, vänta bara..)
 
Hehe dagens köp från kassörskan med den uppsaliska-systern.
 
Så på kvällen kom Ken o runt 9 anlände vi till "Netherworld" vilket är ett grovt stort haunted house. Sjukt läskigt o ALLA går dit under halloween. Det var helt proppat med folk, flera tusen. Och vi stog i kö i 1,5 timme för att komma in. Brutalt men fett värt. Okej, så när vi står i kön så tittar man ju alltid på människorna i kön lite sådär smått när man är uttråkad. Ibland får man lite småakward ögonkontakt o tittar snabbt ner så man inte ska verka som ett creep. Så ja tittar upp o får snabbt ögonkontakt med en tjej med brunt hår, och så tittar jag bort vidare mot nått annat. Så kollade jag tillbaka igen för att jag tyckte jag kände igen henne. Och vem är det jag ser?!?!?! LOVISA CLAUSEN?!?!?!?!???!?!?! WTF?!?! Vi står i chock i några sekunder o bara glor på varandra å ba: VAAAAAAAAAAAAAAAA?!?!? Jag kastade mig på henne o blev helt galen, seriöst. Helt sjukt. Det kändes som om jag drömde. Världen är helt sjukt jäkla liten.
 
 
Tillbaka till spökhuset. Det var iaf som en stor club när vi köade. En dj spelade o strobe-lights blinkade och alla dansade till den tunga musiken som spelades för att hålla sig varma. Det gjorde att tiden gick lite snabbare. När vi kom fram till ingången mötte vi upp våra 3 vänner o gick med dom. Det var skitläskigt därinne. Haha asså man blev så skrämd o monster bara ploppade upp från ingenstans, skrek som en liten bebis. Sen på slutet var det en kille som var en chainsaw massacre som stängde in mig i ett hörn o skrek o ba: UU SCAAARED HUUH!??!? O gasade med motorsågen sådär i skräckfilmer när den ska mörda någon oskyldig stackare. Jag höll på att skita i brallan. Men det var verkligen himla kul o läskigt. Grym halloweenkväll vare och helt klart värt köandet. 5/5 toasters!
 
Här är hela gänget innan vi vandrade in i mardrömmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0