Min resa i bilder

Genom New York
Word War 2 Memorial
The reflecting pool
Här spelades  "Forrest Gump" in, nivet när han springer runt o letar efter Jenny.
Vita huset
Stel.chey_95
Tish's systers man hade med sig en present till mig, så glad jag blev! (min granny i bakgrunden, hon är världens snällaste)
På bröllopet, fancypancy. Blev så bra vän med Jack o Caroline.Från att vara totalt främlingar så bodde jag själv med dom i 2 dagar o sen blev vi bästa vänner. Ses igen i december!
 
Sammanfattning:
 
Turistade i Washington DC 2 dagar. Åkte vidare till Conneticut och jag bodde hos min värdmammas kusiner i 2 dagar. Världens snällaste! Mötte upp HELA släkten på stranden för släktträff! Bröllop på kvällen. Hur kul som helst! Åkte tillbaka till Virginia, sov över hos Tish's syrra, åkte hem. Mäkta kul resa. Ska tillbaka på ett annat bröllop i december. Då ska jag, Caroline och Jack vara barnvakter åt alla kids. Längtar tills jag får träffa dom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0