Lyckligt lottad

Nu är jag hemma. Fick ett varmt välkomnande hem av Robin o hundrana, resten av familjen sov. Jag har just berättat allt vi har gjort o hon tycker det är så kul o höra. Sen kom vi fram till en sak. Eller det är något jag själv tänkt på också. Jag är himla lyckligt lottad.
 
Jag har hamnat i en familj som jag verkligen känner mig hemma med. Jag känner mig inte otrygg alls och jag kan gå runt som om detta vore mitt egna hem. Familjen är så avslappnad och även lite småkaotiskt vilket jag tycker om för det passar mig väldgt bra. Jag kan vara helt mig själv här. Den andra saken jag är himla glad för är att jag älskar ju att resa och göra små tripper o uppleva nya platser. Jag har varit här i USA i snart 3 månader och jag har redan fått uppleva så himla många andra platser. Jag har varit i New York 1 vecka innan jag kom till min värdfamilj. Jag har varit på Hilton Head, en paradis ö i SC. Jag har varit på roadtrip genom hela Usa:s östkust, med längre stop i Washington DC och Conneticut. Jag har fått åka med Sarah till Charleston, South Carolina vilket var en helt underbar weekend med sol o bad!!
 
Jag är så glad o tacksam för alla saker jag får uppleva här. Jag blir nästan alldeles rörd. Det är inte många som får uppleva sånt här. Jag är så himlahimla glad att jag bestämde mig för att åka som utbytesstudent till USA. Gudarns vilka äventyr jag har vart med om under de 3 senaste månaderna. Alla dessa småresor är ju också extra bonus på denna stora resa, kan inte ens förklara hur tacksam jag är och vilken himla chans jag har fått att göra det jag älskar.
 
Detta år för mig handlar om att uppleva nya saker. Och än är det inte slut. Jag vet att jag ska åka tillbaka till Conneticut i december tror jag att det var, för ett till bröllop. (Vilket betyder bila genom hela öskusten igen), åka tillbaka till Hilton Head där granny and grandpa bor. Och i januari/februari ska jag följa med Sarah till Florida!!!! (WOOAAAAAHHH) Jag är en lyckligt lottad jävel må jag säga. Det här kommer bli ett fortsatt sjuhelsike dunderbra år!
 

// Surri von mästare purri


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du äger maaaan!!!! Love u! Jag e glad att du e glad

2012-10-22 @ 11:09:01
URL: http://lillafalk.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaha du gillar att resa och upptäcka USA? Vad sägs om att åka till Seattle!!??? Åh i miss u boooo

2012-10-24 @ 06:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0