Känslosam

Idag försov jag mig en gnutta så fick köra rally till bussen. Jag såg bussen o sprang för den hade stannat vid ett rödljus så jag hann precis. Pjuuh. Var så HIMLA seg dag idag jag har aldrig vart med om nått mer slowmotion. Alla hade typ världens påsar under ögonen och typ mer än hälften av eleverna i mina klasser jag hade gick ner i ide och sov med huvet på bänken. Själv somnade jag endast i gitarren. Förfärlig trött dag idag. Kanske för att det vart homecoming-vecka o kanske alla har festat för hårt i helgen troligtvis. Kan så vara.
 
Ialla fall för en timme sen eller så gjorde jag te och en knäckemacka med kaviar på. (Ja det var mina gåvor till familjen men ingen tycks gilla det så likabra att nån käkar det). Så satte jag mig i min säng o så var den här "Some die young"-låten på (acoustic cover med Gavin Mikhail) o så skymtade jag ramen med mamma o pappa på o så plötsligt fällde jag en tår eller två. Fick värsta klumpen i magen o allt blev så himla känslomässigt för en smula. Saknar min familj så mycket! Men det hör ju till detta stora äventyr jag gett mig in på. Det är så sjukt att jag faktiskt bor i USA. Har vart här i 74 dagar nu. Herregud alltså.
 
Hade en photoshoot med mig själv bara för att lätta på känslorna lite. Kändes bättre efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0