Jammar

Nästa vecka på fredag så ska vi ha uppträdande på gitarren. Och jag o mina vänner Ken o Joey ska spela tillsammans. Vi har hittat på en egen låt helt själva och det låter fett bra. Det är ganska sjukt. Jag kan försöka spela in och visa för er, alltså vi är så stolta! Jag är rythm o så har vi bas och melodi också. Älskar gitarr måste bara säga det. Det är så kul o jamma och sitta o plinka ihop nått litet eget.
 
Efter skolan idag var det yogaclub. Jag glömde kläder så jag hade yoga i mina tighta jeans. Alla skämtade om att mina byxor skulle spricka, men det gjorde dom icke som tur var! Sen tog jag o Sarah Emorybussen hem till henne och käkade morotstårta o kollade PLL. Sen fick jag skjuts hem av Robin och sen skulle småungarna ut och "ghosta" deras kompisar här i neighborhoodet. Det går ut på att man sätter en skylt i deras trädgård med ett spöke där det står "ghosted" och sen ger man en liten treat utanför dörren. Detta ska man göra i smyg, när man är klar plingar man på dörren och kubbar bort så man inte blir sedd. Det var allt ett äventyr.
 
Imorrn är det "floatbuildning-parad" i skolan. Alla årskurser tävlar mot varandra. Nuvarnade juniors vann förra året, får se vem som vinner detta? Homecoming game imorrn med! Imorrn blire å ta med kameran. KISS
 
Köpte denna awesome skoltröjan idag. Måste ha den imorrn, nämligen schoolspirit dagen. Synd att inte den röda djävulen var med på tröjan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0