Hejhej

Goddagens, vet inte riktigt vad jag ska skriva nu är alldeles trött i hjärnan.
 
Idag har vart en jobbig dag. Jag har haft kramp i magen på vänster sida hela dan, så jag har lidit genom skolan idag. Hade matteprov också som jag o Sarah missat, så vi fick  gå iväg till bibblan o skriva det där. Vi var ensamma där så vi diskuterade o jag fick mycket hjälp för jag suger på matte så jag hoppas det gick bra. Sen har det vart en vanlig dag. När jag kom hem gjorde jag klart mitt projekt o vilade min mage. Sen mådde jag bättre o gick ut o lekte med ungarna bland alla halloween-prylar i trädgårn i typ 2 timmar. Ni ska se när det är halloween här, jag ska plåta som aldrig förr!
Ser fram emot helgen har en massa kuliga grejer pågång!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0