Call me maybe

Guuuuuuuu jag har haft den låten på skallen hela dagen idag.... Och nu när jag satte på spotify på randon låt så sattes den igång. VAD VILL DEN?!?!??!
 
Nåväl, idag hade jag gitarr i 3 timmar imorse. Slappaste lektionen jag vart med om, satt liksom o plinkade gitarr hela tiden.. Ne inte hela tiden men nästan. En kille somnade till o med bland gitarr-stället. Riktigt lame, menmen. Sen hade  vi vanliga lektioner. 2 killar från min matteklass satt hela lektionen o grälade. Trodde nästan det skulle bli fight. Jag sitter liksom mellan dom o dom höll på: Om du inte slutar kaxa så fåru spö fattru broh? Inte på svenska då men sen slutade dom prata. Kändes lite småakward. Sen hade vi ingen sista lektion utan vi kollade på teater i aulan som dramaklassen hade gjort. Det var helt OK.
 
Nu är jag hemma och småungarna är på halloweenkalas och på fotboll. Lite utspridda. Jag är själv hemma och har tvättat lite kläder, haha vad jag känner mig vuxen. Snart kommer dom väl hem o ska käka middag. Jag är hungrig. PUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0