another day in virginia

Snart ska jag go o legga mig. Bilen avgor kl. 6 imorgon bitti. Ack so tidigt men kommer ju sova i bilen. Do fortsetter vor resa mot vort slutmol, Conneticut.
 
Idag okte jag, Callie och Tish in till DC igen. Vi gick po museum och okte karrusell. Haha det var kult. Sen okte vi hem o lekte med alla barn som nu hade okat till 8 eftersom barnen hade med sig venner hem. Jisses alltso. Efter middagen okte jag och Tish till en gigantisk second hand affer. Den hade ALLT man kan tenka sig. Jag hittade tyverr ingenting, men det var fett kul o se. Det var enormt.
 
Nu ligger jag i sengen med familjens katt. Den er so himla mysig. Den er alldeles kolsvart med gula ogon. Den sover alltid her inne so den holler mig seker. Nu ska jag kolla po en film innan jag somnar. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: guess who

country rooooads take me hooome to the plaaace i beloooooooong

2012-10-05 @ 09:05:15
Postat av: Amanda

hej!!

jag ska åka som utbytesstudent nästa år och undrar lite saker dels för min egen del och av ren nyfikenhet..

rekommenderar du att åka på lägret i new york om man åker med sts?
är det en bra organisation, för-/nackdelar?
hur är det att bo i Georgia och att bo på en så liten ort? kan du inte berätta lite om det osv.

gjorode du regionsval och isf varför?

tack på förhand :)

// amanda

2012-10-08 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0