3 timmars sömn

Goddagens gott folk,
 
Nu ska jag berätta om det lilla äventyret. Kelsey kom o hämtade mig runt kl. 8 med hennes 2 kompisar från hennes skola som jag nu blivit jättebra vän med. Vi åkte till frozen yogurt o satt ute i värmen. Så skönt att det är varmt på kvällarna. Hade short o tisha. Sen gick vi till stället där vi skulle övernatta. Det låg bredvid kyrkan. Det var ca 30 pers där. Från klass 9-12. Vi körde massa namnlekar o så sen spelade vi pingis, biljard o käkade massa fried chicken och godis. Sen bakade vi godheter. Man smälte smör, hälde i marshmallows o sen hällde man i rice crispy. Det var asgott!
Runt 3tiden på morgonen tog vi hälften av gruppen bussen till dunken donats och beställde massa donats. Alldeles varma o färska! Denna kväll hade månen en stor cirkel runt sig. Det var helt sjukt häftigt. Såhär såg det ut:
 
 
Det var jättecoolt iaf! Sen när vi kom tillbaka hängde vi och pratade lite till sen somnade jag iaf runt 5 tiden. Vi var tvugna att gå upp kl. 9 igen för att folk skulle ha lokalen. Då gick Kelsey, Abby, Hanna och jag till ett cafe som heter Thumbs Up. Jag beställde varm choklad med 2 feta pannkakor med sirap. Det var vrååålgott!  Sen fick jag skjuts hem. En riktigt kul helg med så himla sköna folk. Vi har redan planerat att vi ska  gå på nån halloweengrej tillsammans, det ska bli spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0